مزایای شهروندی با اخذ گذرنامه دومینیکا
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 508
:: بازدید ماه : 6247
:: بازدید سال : 37687
:: بازدید کلی : 1663587
مزایای شهروندی با اخذ گذرنامه دومینیکا

داشتن گذرنامه دومینیکن نه تنها مزایای زیادی دارد ، بلکه دلایل متعددی وجود دارد که خارجی ها شهروندی را از طریق برنامه های سرمایه گذاری انتخاب می کنند.برای مثال ، اخذ گذرنامه دومینیکن از طریق سرمایه گذاری به سرمایه گذار اجازه می دهد تا برای همسر و فرزندان وابسته خود گذرنامه دوم دریافت کند. سرمایه گذار علاوه بر این ، دومینیکا به سرمایه گذاران خارجی معافیت های مالیاتی قابل توجهی از جمله مالیات بر درآمد ، مالیات بر دارایی ، مالیات بر هدیه و مالیات بر ارث ارائه می دهد.مزیت دیگر این است که می تواند فوراً برای شهروندی و گذرنامه بدون اقامت دائم و بدون رعایت شرایط برای اخذ آن اقدام کند. این بدان معناست که سرمایه گذار و خانواده اش می توانند به محض تأیید درخواست سرمایه گذاری ، درخواست شهروندی کنند.

 

یکی از دلایل اصلی اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری این است که برای اخذ گذرنامه دومینیکا از طریق سرمایه گذاری نیازی به اقامت در این کشور ندارید و متقاضیان نیازی به بازدید از دومینیکا حتی یکبار ندارند. هنگامی که شخصی گذرنامه و تابعیت دومینیکن را دریافت می کند ، هیچگونه تعهدی برای رفتن به جزیره برای حفظ تابعیت وجود ندارد و تمدید آن بدون قید و شرط برای همه شهروندان همیشه ممکن است. با این حال ، دومینیکا یک کشور فوق العاده است و شهروندان جدید برای بازدید تشویق می شوند و از کار ، زندگی و تحصیل در این کشور بسیار استقبال می کنند.

از آنجا که گزینه های زیادی برای اخذ گذرنامه دوم از طریق سرمایه گذاری وجود دارد و هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند ، بهتر است سرمایه گذار که می خواهد اقامت دوم و گذرنامه خود را دریافت کند با مشاوران آگاه و متخصص ایران دومینیکا تماس بگیرد. در مورد این گزینه ها

با گرفتن گذرنامه پاسپورت دومینیکا کار پیدا کنید

دومینیکا اخیراً به دلیل طوفان های گرمسیری و آب و هوای نامساعد شرایط سخت اقتصادی را پشت سر گذاشته است ، اما مردم همیشه در تلاش برای بازسازی آن هستند و دومینیکا قوی تر از همیشه بیرون آمده است.

اقتصاد دومینیکا در گذشته به شدت به کشاورزی وابسته بود - صادرات موز عمدتا کشاورزی است. با این حال ، در سال های اخیر ، دولت به دنبال کاهش وابستگی به محصول و تمرکز بیشتر بر بوم گردی به عنوان محرک اقتصادی بوده است. علاوه بر گردشگری ، دومینیکا تمرکز زیادی بر حوزه هایی مانند آموزش پزشکی ، صنایع مالی دریایی و منابع انرژی زمین گرمایی دارد.

تجارت برای این کشور بسیار مهم است. صادرات و واردات به ترتیب 81 درصد از تولید ناخالص داخلی دومینیکا را تشکیل می دهند. بخش مالی در حال حاضر توسعه نیافته است ، اما دومینیکا در مسیر رشد اقتصاد خود است. در حال حاضر مشوق های مالیاتی متعددی در کشور برای کسانی که مایل به تجارت یا سرمایه گذاری در افراد در اقتصاد خود هستند وجود دارد.

به عنوان مثال ، دومینیکا در تلاش است از یک اقتصاد محور به یک اقتصاد خدمات محور حرکت کند ، تولید برق از انرژی زمین گرمایی حاصل می شود.


تعداد بازدید از این مطلب: 590
برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید